Back office medewerker

Emergenz te Eindhoven, is een gerenommeerde organisatie als het gaat om adequate opvang en nazorg van werkgevers en werknemers bij traumatische gebeurtenissen, het bieden van bedrijfsmaatschappelijk werk en het verzorgen van EMDR-therapie. Samen werken zij aan de verlaging van psychisch verzuim in organisaties. Samen met hun 55 goed getrainde hulpverleners bieden zij door landelijke dekking voor iedere werkgever in ieder segment de juiste opvang bij gebeurtenissen die levens veranderend kunnen zijn voor hun medewerker en/of de organisatie. Professioneel, betrokken, persoonlijk en betrouwbaar; dat zijn de kenmerken van de medewerkers van Emergenz. Ook verzorgt Emergenz trainingen op het gebied van o.a. Vergroten van Weerbaarheid, met Vertrouwen naar het werk, Omgaan met Agressie, Opvang en Nazorg voor leidinggevende en of Bhv’ers. Het gezamenlijke doel is het voorkomen van psychosociale overbelasting en stress. De organisatie groeit en dat vraagt een centrale spil in het web om de organisatie operationeel in goede banen te leiden. Daarom zoeken wij voor het hoofdkantoor te Eindhoven (bij het Flight Forum) een

Back Office medewerker

Steun en toeverlaat

De functie

Back of Front office? Eigenlijk is er niet zoveel verschil. In een kleine organisatie doe je samen wat nodig is! In deze rol ligt de nadruk op de Backoffice; dat wil zeggen dat je o.a. de declaraties van de hulpverleners controleert en verwerkt, de agenda beheert, mailverkeer en de facturen verwerkt. Maar met Frontoffice bedoelen we dat je óók de telefoon oppakt, klanten na belt als er offertes uitgebracht zijn en de stem aan de telefoon bent die klanten het vertrouwen geeft dat hun vraag beantwoord wordt! Je levert actieve ondersteuning aan de salesactiviteiten van Emergenz. Wij denken niet in hokjes, dus ook niet in Front of Back; samen met je team zorg je gewoon dat alles gedaan wordt! Je rapporteert aan de directie.

Je profiel

  • Mbo werk- en denkniveau (bij voorkeur MEAO CE of gelijkwaardig)
  • 5 jaar ervaring in een allround backoffice functie
  • Ervaring als steun en toeverlaat voor werkgever en opdrachtgevers
  • Ervaring in of affiniteit met de zorg, re-integratie en/of WVP? Mooie bonus; dan voel je beter aan wat de impact is van het werk wat Emergenz doet en het speelveld waarin zij actief zijn.
  • Heb je ervaring met marketing/socialmedia? Dan maken we daar graag gebruik van! De aanwezigheid op social media kan wel een boost gebruiken!
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Natuurlijk MS Office, in het bijzonder bovengemiddeld Excel
  • 20-24 uur p/wk beschikbaar, flexibel in te delen.

 

Solliciteren?

Is deze functie je op het lijf geschreven? Imke Segers van LINK X HR mag Emergenz in dit proces begeleiden. Graag ontvangen we een cv met motivatie via imke@linkxhr.nl. Wil je eerst meer informatie? Bel dan gerust, mijn nummer is 06 – 5136 8465. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure. Meer informatie over de organisatie kun je vinden op www.emergenz.nl

 

Contact

Wij komen graag in contact met u.

Niet leesbaar? Verander tekst. captcha txt

Typ uw zoektermen in. Druk op enter om te zoeken