Backoffice medewerker bedrijfshulpverlening 24 uur per week
Functieomschrijving
Jij wil graag jouw steentje bijdragen aan de maatschappij. Een bedrijf dat anderen helpt met gebeurtenissen die onverwacht zijn. En die gebeurtenissen kunnen een enorme impact hebben op mensen. Daar wil jij graag onderdeel van zijn. Jouw kwaliteiten liggen vooral in de ondersteuning daarvan. En dat is nu precies waar we naar op zoek zijn!
Onze opdrachtgever, Emergenz uit Eindhoven, is al ruim 15 jaar dé specialist op het gebied van medewerker interventies. Ze bieden 24/7 traumazorg, psychosociale hulp, bedrijfsmaatschappelijk werk en vertrouwenspersoon diensten aan. Met een team van 60 professionals ondersteunen zij werkgevers door het hele land in diverse sectoren. En de mensen op kantoor kunnen jouw hulp goed gebruiken. Begin 2025 gaat het bedrijf verhuizen naar Best.
Je taken en verantwoordelijkheden
In de rol van Backoffice medewerker zorg jij voor een goede administratieve afhandeling van de trajecten die het bedrijf verzorgt. Je verzorgt de uren registraties van de zorgprofessionals en de facturatie daarvan. Je houdt de debiteuren en crediteuren administratie bij en beheert de agenda’s van je kantoor collega’s. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de overeenkomsten tussen de zorgprofessionals en de klanten van het bedrijf en bewaakt deze. Daarnaast bereid je de overleggen en intervisie dagen voor die het bedrijf organiseert voor de zorg professionals. Lekker veel afwisseling dus!
We vragen je
Excel heeft weinig geheimen meer voor jou. Jij weet uitstekend dat jouw werk een verantwoordelijke taak is. Kleine foutjes kunnen grote gevolgen hebben en die punctualiteit die daarbij hoort beheers jij als geen ander. Je hebt cijfermatig inzicht maar je hoeft geen boekhoudkundige achtergrond te hebben. De functie is nieuw voor het bedrijf. Je hebt daardoor veel vrijheid deze naar eigen inzicht vorm te geven. Proactief werk uit handen nemen van je collega’s (waar jij ook veel beter in bent😉) gaat jou erg helpen succesvol te zijn in deze baan.
Samen met jouw collega’s zorg jij ervoor dat bedrijven en vooral ook medewerkers van die bedrijven de best mogelijke zorg krijgen na een vervelende gebeurtenis. En zorg je samen met je kantoor collega’s voor een 9+ ervaring die hen in hun verdere leven niet snel vergeten.
We bieden je
Een dynamische werkomgeving in een prettig en compact team daar voel jij je thuis. Een startsalaris tussen de € 2750 en € 3250,- per maand, een 13e maand, 29 vakantiedagen en een pensioenbijdrage krijg je ervoor terug. Dit op fulltime basis natuurlijk. Jij wordt hier enthousiast van hè! Dit is ook gewoon een leuke baan!
Dus laat je interesse weten en neem contact op voor meer informatie. Dat kan via whatsapp met het nummer 06-18479746. Of via de mail op info@spoor3hrm.nl